
Manager w obszarze IT z ponad 15 letnim doświadczeniem. Łączy wiedzę techniczną, wywodzącą się z 10 letniego doświadczenia w zakresie zarządzania systemami i usługami IT oraz korporacyjnymi sieciami LAN/WAN, z wiedzą merytoryczną z obszaru nauki, dydaktyki i systemów ochrony zdrowia. Dzięki posiadanym kompetencją, potrafi połączyć świat techniczny z biznesem, w celu wypracowania jak najlepszych rozwiązań użytkowych, przy zachowaniu reżimu technologicznego. W Uniwersytecie Medycznym w Łodzi odpowiada za architekturę przyjętych rozwiązań technicznych oraz ich wzajemną integrację, a także za funkcjonowanie całego obszar IT, począwszy od I linii wsparcia tzw. HelpDesk, poprzez II linię wsparcia, w której skład wchodzą specjaliści z obszaru administracji systemami IT, kończąc na II linii wsparcia, składającej się z developerów odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT wykorzystywanych w uczelni oraz komercyjnie.